torsdag den 2. februar 2017

Februar - Bring it on

Vi har fejret en ung kvindes start på sit 18. år 😉 @saophee_ep

Jeg vil have fastsat en dato med min smukke veninde Freja, så vi kan mødes uden mand og børn, bare grine, snakke og spise lækker mad. Hvor spiser man godt i Ribe?

Jeg vil overveje om det er tid til endnu engang at gå garderoben igennem med kritiske øjne

Jeg vil gøre alt for at få hæklet mit tæppe færdigt. Ahrmen jeg mangler virkelig kun et par runder

Jeg vil fylde bilen med mand og børn. Drage mod Herning til feriemessen, lure alt det nyeste camping udstyr af

Jeg vil drikke rå mængder rødvin, til tænderne bliver blå, sammen med festlige damer. Min herlige veninde Lone har budt til fest, bare fordi

Jeg vil sy en silky fitted kimono sleeve crop efter denne DIY, har det smukkeste stof liggende lige til formålet

Jeg vil læse Anne Franks Dagbog færdig, en del af min personlige forberedelse til vores årlige familietur, som i år går til Amsterdam

Jeg vil gå nogen flere lange raske ture sammen med min storebror

Jeg vil have styr på invitationer til Anna´s konfirmation. Ja tænk sig, hun skal konfirmeres til maj(!)

Jeg vil holde fast i den gode stime med at fylde ungerne med frisk lavet kefir smoothies hver morgen

Jeg vil arbejde mentalt hen imod, at gymnastik opvisningerne snart starter op for fuld hammer

2 kommentarer:

  1. Så mange planer du har. Håper du får gjort alt sammen :) Gled deg til Anne Franks dagbok. Den husker jeg at jeg leste da jeg var 15-16 år. Likte den veldig godt... husker jeg gråt på slutten. Ikke så ofte jeg opp til da hadde lest bøker som påvirket meg slik.

    SvarSlet
  2. Det lyder som nogle fantastiske mål og planer - god fornøjelse og tak for inspiration :) KH Lilly

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)