lørdag den 28. januar 2017

Masser af krondyr

Så mormor @59astrid ❤nu blir begge drenge glade 😉 #trettendekreaweekend #binemor #børnetøj #hjemmesyetbørnetøj #jersey #ottobre

Både Victor og Emil synes jagt er fedt. Især Victor deler min mands interesse og vil også rigtig gerne deltage i en klapjagt, når chancen byder sig.

Så printet med de mange krondyr slap igennem nåleøjet, og drengene er svært begejstrede for Deres nye bluser. Hvor er det bare mega fedt!!

Emil fik ikke hvide kanter ved ærmerne af rent praktiske årsager....!

👍🏼 for blusen 😂😂😂 #binemor #trettendekreaweekend

Stoffet fandt jeg hos Stofgiganten.dk

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine! Jeg har selv kigget lang efter stoffet og overvejet om det ikke kunne blive til en skøn sag til mig selv 😄

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)