tirsdag den 10. januar 2017

Krea Kælderens sfære

Så er det åbent i Krea Kælderen igen, og jeg glæder mig til, at dejlige veninder vælter ind lige om lidt. Jeg tror, jeg starter aftenen med at rydde op og finde hoved og hale i nogen af mine mange igangværende projekter 🙈

Jeg kan ikke komme udenom, at min Krea Kælder gang på gang overrasker mig med sin enormt energiske sfære! Når der er kaffe på kanden, og medlemmerne begynder at tage plads i sofaerne med Deres smittende smil, ja så kan det ikke undgås, at jeg får lyst til at genoptage nogen af mine mange igangværende projekter og starte nye op.

Jeg elsker det.

Elsker, at jeg er så privilegeret, at have en hel kælder, som jeg har fyldt til randen med stof, garn, pap, perler, mønstre osv osv

Mit sted. Her må der gerne rodes. Her må man gerne forlade bordet med et ufærdigt projekt, og vende tilbage når man har lyst.

Havde en skøn aften i Krea Kælderen i går. Det blev til en del snak men fik også endelig syet denne sammen til Victor i selvvalgt print 👮🏼 #binemor #børnetøj #minikrea

Blusen her klippede jeg i november måned, .......ja sådan kan det nemt gå.

Victor har ønsket flere af mine hjemmesyede bluser og har selv valgt print. Jeg har nedtonet med den gråmelerede jersey og synes det er så fedt, at han igen gerne vil bruge mine styles.

2 kommentarer:

  1. En superfin trøye. Jeg gleder meg vilt til jeg skal få mitt eget hobbyrom/syrom. Det skal bare bli helt skjønt. I mens drømmer jeg stadig om det. Koselig at du fremdeles legger ut bilder av det du lager :)

    SvarSlet
  2. huhu libbie! wow det ser godt nok efter nogen kreative arbejde ud! jeg elsker en god arbejdsplads :0) cool trøje! hvis du gider: jeg har en interview med en dansk shop i min blog og der er også en give-away... jeg vil glæde mig, hvis du kigger ind! bare efterlade en kommentar i dansk, jeg har skreven blogpostet i dansk og tysk.

    http://ulrikes-smaating.blogspot.dk/2017/01/shop-interview-mit-minimadesign.html

    Kh Ulrike :0)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)