mandag den 21. november 2016

Når man kun har 1m

Min nye bluse i det flotteste print. Blot en overdel af Onion 2045. Elsker krave og udskæring på det mønster 👌🏼#itsalibbie #onion2045 #jersey

Jeg har i sin tid købt rigtig meget stof. Men købte tit blot 1m, fordi jeg elskede at mikse print på kryds og tværs. Det er jeg så ikke så vild med mere, så jeg må tænke kreativt med alle mine meter stof, der bare ligger på lager.

Det kom der denne bluse ud af, blot en overdel af Onion 2045, fordi jeg som tidligere skrevet er ret vild med både krave og udskæring i det mønster.

2 kommentarer:

  1. Den er så god til dig. Kender det alt for godt med at købe 1 enkelt meter.

    SvarSlet
  2. jeg vil bare sige, at din mix af forskelige mønster er ret sej :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)