torsdag den 3. november 2016

Jubilæum med god samvittighed! // Give Away

Sponsoreret indlæg
 
Danske Derma fejrer dette efterår sit 10-års jubilæum med en ren samvittighed!
 
For 10 år siden blev hudplejeserien Derma lanceret. Derma lancerede sig blandt andet med sloganet "Der er absolut intet spændende ved din nye hudplejeserie"
 
Derma var nemlig den første hudplejeserie, som var certificeret med både miljø- og allergimærket. Ambitionen var at skabe milde og samtidig effektive hudplejeprodukter uden problematiske indholdsstoffer til hele familien, og samtidig lave produkterne til fornuftige priser.
 
I forbindelse med jubilæet relanceres Derma Family serien i en ny moderne og enkel emballage.
Derma Family er en ren, mild og miljøvenlig hudplejeserie som indeholder 0% parfume og unødig kemi. Produkterne kan bruges hver dag uden at udtørre huden. Serien består af håndsæbe, shampoo, balsam, deo roll-on, bodyshampoo og bodylotion.
 
Siden Derma blev lanceret tilbage i 2006, har vi brugt produkterne. Anna har meget sart hud, og jeg er glad for at kunne købe nogen reelle produkter, uden skjulte tilsætningsstoffer og parfume, til hende. Produkter, som samtidig også sælges til en fornuftig pris.
 
I samarbejde med Derma har jeg fået lov til at udlodde ikke bare 1, men hele 3 kit bestående af Deres skønne produkter til mine faste læsere.
 
Så hvis du har lyst til at være med i puljen, skal du blot smide en kommentar herunder, og jeg vil så trække 3 vindere torsdag den 10. november - Held & Lykke
 
Vinderne bliver offentlig gjort her på siden og vil blive kontaktet via email.
 



21 kommentarer:

  1. Uh, det var et lækkert sæt. Det vil jeg virkelig gerne vinde 👌🏻

    SvarSlet
  2. Det gad jeg godt prøve 😄

    SvarSlet
  3. Det gad jeg godt prøve 😄

    SvarSlet
  4. det vil jeg gerne vinde Kirsten Odense

    SvarSlet
  5. Min datter (en årgang 2003 ligesom din) har også sart hud, så præmien går til hende, hvis jeg vinder (så må jeg låne lidt af hende):-)
    KH Anne W.

    SvarSlet
  6. Jeg er med :) Jeg er vild med Dermas kvalitet og prisen på produkterne.

    SvarSlet
  7. det lyder rigtig fint, så er jeg også med :0) har lidt hudproblemer, den er altid for tør og sart. Så vil jeg gerne prøve denne serie :0) kh Ulrike

    SvarSlet
  8. Uhh, derma kan vi godt lide herhjemme!

    SvarSlet
  9. Det ville jeg meget gerne vinde - den 10. november er min datters fødselsdag, måske giver det lidt held :)
    Kh
    Maria (maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  10. Årh det ville bare være guld at blive forkælet med sådan en omgang <3 Jeg elsker Derma!

    SvarSlet
  11. Det ville være dejligt med sådan et kit, som både ungerne og jeg ville nyde godt af 😊

    SvarSlet
  12. Åhhh lad det blive mig����

    SvarSlet
  13. Mon man kan være så heldig at vinde disse lækre produkter? Jeg prøver lykken og smider ihvertfald et lod i puljen ☺️

    SvarSlet
  14. Jeg vil også gerne vinde - lige på min fødselsdag ������

    SvarSlet
  15. Jeg er også ret vild med Dermas produkter, så det vil være en skøn ting at vinde et Kit.
    Kh Liselotte

    SvarSlet
  16. Lækkert sæt :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  17. Følger med på din side, men har aldrig kommenteret noget før. Synes dog det er nogle skønne ting du laver. Mvh. Britt

    SvarSlet
  18. Lækre produkter, dem vil jeg gerne prøve :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)