torsdag den 10. november 2016

Fra Large til Medium og 3 vindere

Endelig en kjole der passer igen. Fra Large til Medium 💪🏼 Så slemt var det nu heller ikke at tegne mønsteret af på ny 😜 #itsalibbie

I lang tid har jeg truet med, at mit favorit mønster Onion 2045 skulle justeres. Jeg har fået solgt alle mine hjemmesyede Large kjoler, og jeg fik endelig her i weekenden taget mig sammen til, at få tegnet et Medium mønster af.

Det kom der denne kjole ud af. Stoffet med sikkerhedsnålene har lagt længe og ventet, jeg er ret ked af, at jeg kun købte 1m i sin tid, nu hvor jeg er blevet mere glad for ikke at mikse stoffer og print så meget. Men jeg havde lidt lækker sort vinter jersey liggende, og kjolen blev alligevel super god og enkel. Så kan den jo altid nemt spices up med et par farvede strømper eller mine lange røde støvler.

Tror jeg går i kælderen i aften ✂️✂️✂️

Det blev også tid til at trække 3 heldige vindere i konkurrencen om Derma hudplejeprodukter.

Vinderne blev Ulrike, Maria og Gitte

STORT TILLYKKE!

Vil I sende mig en mail med Jeres adresser

7 kommentarer:

  1. uuuuhhhu! det er en virkelig god nyhed :0) glader mig helt vildt, libbie! sender dig min adresse per mail og mange tak! nu skal der prøves lidt creme...knus ulrike

    SvarSlet
  2. Juhu...jeg har vundet! hvor dejligt 😊

    SvarSlet
  3. Flot kjole, hvilken model bruger du? Hvad har du gjort for at ændre din størrelse,. H is man må være så fræk at spørge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Onion 2045 og jeg er blot gået fra en Large til en medium størrelse :)

      Slet
  4. Meget flot kjole og dine sko er jeg vild med:-)

    Næste gang du laver en giveaway eller så, kan jeg dele den på min nye giveawayblog, så er der flere som ser den:-)
    www.nygiveaway.blogspot.dk

    Hilsner og god smuk weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg helt sikkert gøre maria

      Slet
  5. Ihh hurra - min datters fødselsdag var vist et tegn på held :) Jeg sender en mail med det samme.
    Kh
    Maria

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)