torsdag den 24. november 2016

Bluser til ca. 40kr

⚽️⚽️⚽️ #binemor #jersey #stofgiganten #børnetøj #hjemmesyet #hjemmesyetbørnetøj

Da jeg syede resteblusen til Victor, sagde han et par dage efter, at jeg altså gerne måtte sy nogen flere bluser til ham. Jeg ku´ næsten ikke få armene ned.

Så jeg lod Victor selv lede efter stof på nettet, for det er jo ikke altid, at det jeg synes er smart falder i hans smag. Han synes, den blå jersey med fodbolde var vaks, så jeg bestilte 70cm hjem og har fået 2 bluser ud af det.

Emil´s bluse har ryg og ærmer i sort quilt, som er rester fra en kjole jeg syede helt tilbage i julen 2014. Victor har også fodbold stoffet på ryggen. Fedt at alt print nu er brugt, og drengene har bluser til ca. 40kr. stykket.

Så har man bare lyst til at sy, sy, sy 😍 #binemor #hjemmesyet #hjemmesyetbørnetøj #børnetøj #jersey

Fodbold stoffet er købt her og mønster til begge bluser er fra MiniKrea

2 kommentarer:

  1. Fedt du sådan er kommet i gang med at sy til drengene igen! Jeg har tre bluser klippet til Mads og Jacob, men kan ikke rigtig samle mig om at få dem lavet. Målet må være at klaret det i weekenden, så Mads kan få to af dem i fødselsdagsgave.

    Glæder mig til vi snart ses!

    Knus Pia

    Ps. har nok lidt flere bukser med til Emil - Jacob er allerede godt på vej op i 140 nu!?!

    SvarSlet
  2. nå de drengene ser bare flot ude, dejlige bluser! jeg har ikke hørt noget fra min gevinst med de der plejeprodukter, det er nu et stykke siden. Har du hørt noget fra de andre vinder? knus Ulrike

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)