fredag den 28. oktober 2016

Når de selv kommer med idéer

Give me a big and loud "HEY JAY" 😜Følelsen når Victor bestiller en ny bluse ved mig. Fik sammensat denne udelukkende af skønne rester. Ryggen er grå isoli. V'et i strygestof var også et ønske. Tror jeg syer én mere til ham i samme snit #binemor #børnetøj #hjemmesyetbørnetøj

Onsdag havde jeg krea aften i kælderen. Jeg elsker, at mødes med mine veninder på den måde.

Lige inden jeg gik Down under, sagde Victor, om jeg ikke ville sy en ny bluse til ham.

"Hell Yeah om jeg ville!"

Jeg fandt lidt stofrester frem, og han godkendte sammensætning. Udelukkende rester, hvor det jeg klippede væk var så småt, at jeg ikke gemte noget. V´et i strygestof kom han selv på, og det bryder blusen super godt. Ryggen er mørkegrå lun isoli.

1 kommentar:

  1. Mon ikke der kommer flere bestillinger nu? Viktor ser ihvertfald glad ud.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)