torsdag den 13. oktober 2016

Krea Kælderen melder klar!

Krea Kælderen er nu klargjort til vinterens kreative syslerier 💪🏼

Det er faktisk både godt og skidt med en hel kælder kun til krea....!

Hen over sommeren, hvor min lyst til at sy har været ekstrem lille, har kælderen været det sted, hvor man (læs; nok mest mig) bare lossede alt muligt ned. Tøj der skulle repareres, små praktiske kasser eventuelt til indpakning af julegaver, vintersko, overtøj, stof og skjorter jeg har fået foræret og meget meget andet.

I søndags gik jeg grassat dernede og har virkelig fået ryddet op, sorteret, smidt væk og gjort rent. Der er så fint og dejligt dernede nu igen, meget mere rummeligt og klar til, at kreativiteten kan blomstre.

Jeg glæder mig helt enormt meget til at vise den frem til Krea Klubbens medlemmer.

I et hjørne fandt jeg mit gamle evighedsprojekt. Jeg mangler "kun" at få det monteret og tænker, at jeg må i gang. Har endda materialerne liggende til det, så der er vist bare at komme videre...

Jeg burde skamme mig.... Det mangler kun at blive monteret! Måler 110 x 210 så skal da op i sofaen og pynte 💛 #patchwork #binemor

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Åhh jeg ville give en halv arm for sådan et rum! :) håber du får lyst til at bruge det nu igen :)
    Jeg har også sådan et stykke patchwork liggende men det er fordi jeg ikke kan finde ud af hvad det helt præcist er opskriften vil have mig til :-/

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)