mandag den 10. oktober 2016

De der famøse små jersey rester

Nyder at få gang i maskinerne igen og brugt alle jersey resterne til nattøj til Emil ✂️#tolvtekreaweekend

Vi har dem vist alle liggende på hylderne, nogen nok i mere udpræget grad end andre...
Men har jeg først givet mellem 140-160kr for 1 meter stof, så gemmer jeg altså alle brugbare stykker!

Da 12. Krea-weekend stod for døren, fandt jeg de mindste rester frem og fik faktisk stykket 2 hele sæt nattøj sammen til Emil. Det skriger en lille smule til himlen, men det er nattøj så who cares.

En herlig weekend lakker mod enden. Her er han så. Min mindste mand i sit ene sæt nattøj kun syet af jersey rester. Det da ikke så ringe. Kæreste @piaskytte @muttispagutti @lena_warberg TUSIND tak for endnu en skøn kreaweekend. Jeg er helt fyldt med energi og er gået i gang i kælderen 👍🏼 #tolvtekreaweekend

Det passer perfekt, og må være rart at have på.

Blusens mønster er med raglan ærmer fra MiniKrea. Bukserne er stykket sammen af 2 Ottobré mønstre, da det første jeg klippede så en smule kort ud, og jeg bagefter opdagede, at jeg havde fundet et mønster på sommer-leggins, der skulle stumpe (flot Libbe!)...
Jeg er vist temmelig meget ude af træning. Det skal der laves om på.

3 kommentarer:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)