mandag den 12. september 2016

Så er det jo godt, man kan selv

Forelskede mig jo ret voldsomt i leo bukserne fra Black Swan i søndags.... Har istedet syet et par i en lækker tung grå vinter jersey 👍🏼 Godt at have et godt stof lager 😉 #itsalibbie #burdamønster #jersey

Forelskede mig temmelig kraftigt i et par leopard bukser fra Black Swan´s nyeste kollektion. Men holdt dankortet tæt ind til kroppen, synes alligevel at 490kr for et par jersey bukser er i overkanten af, hvad jeg ville give. Selvom at jeg ved, at BS design og kvalitet bare holder!

Heldigvis havde jeg en lækker, tung, lidt blank, grå vinterjersey liggende på lager, og jeg klippede dem faktisk samme aften, som jeg havde været til home party.

Grundmønsteret er fra Burda E/V 2013 men jeg har tilrettet en hel del og der er bestemt plads til forbedringer. Men synes de blev fede med lommer og den helt rette benlængde, som bevidst skulle have en velovervejet stump.

Shit det er længe siden jeg har syet noget til mig selv!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne og fedt at du bare lige kan det der med tilretning! Dertil er jeg slet ikke kommet endnu :-/

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare sej, Libs! :-* De er pisse flotte, de bukser. <3

    /xoxo Maria

    SvarSlet
  3. Jeg må bare sige - WAUW. Sejt. Virkelig sejt, de er så flotte!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)