tirsdag den 6. september 2016

En megafed Labofa med patina

To tosser på tur i dag. Fandt den fedeste kontorstol til Annas værelse i en genbrug, mit patina und alles 50 spir måtte vi slippe. Satme et fund 👌🏼

Anna og mig var lige på en lille impulsiv tøsetur mandag eftermiddag. Med fuld skrue på både aircon og musik i radioen, suste vi sydpå mod Aabenraa.

Heldet var med os, og vi fandt denne superfede Labofa kontorstol til kun 50kr. Jeg troede først, at jeg så forkert på prisen, troede der stod 450kr hvilket ikke havde været utænkeligt.

Jeg elsker fede fund, og jeg elsker endnu mere, at Anna deler min passion!

Proud ❤️

2 kommentarer:

  1. fedt! du var meget heldig med den, ser næsten ud som nyt :0) Kh Ulrike

    SvarSlet
  2. Det er da et super lækkert fund! Tillykke :)

    Vh

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)