onsdag den 31. august 2016

Nyt recycling projekt

Fremskridt!
 
Jeg har kastet mig ud i et lidt større projekt.

Forelskede mig nemlig hovedkulds i det smukke tæppe, som inspirerende Michelle-Marie har lavet og viste frem på sin blog.

Det er lidt et recycling projekt, fordi det er gamle T-shirts der hækles med ind i. Det giver tæppet en del substans og struktur. Jeg glæder mig meget til det er færdigt, og skal have plads under vores sofabord. 
 
Projekt tæppe under sofabord. To be continued... Idé fra @flair_blog

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare fedt ud og endnu en gang bliver jeg helt misundelig over at jeg ikke har skruet tommeltotterne ordentlig på til at kunne hækle 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak søde Agnethe, der er altså ingen ben i dette tæppe og det behøves heller ikke blive så perfekt...

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)