torsdag den 18. august 2016

Noget helt særligt

Har fundet Anna og Victors årstal i Mors Dags platter i dag (yeah). Mangler nu 2010. Har juleplatten fra 2008 tilovers hvis nogen har et barn født i det årstal... Sælger den for 125kr pp

Jeg tror, at jeg med sikkerhed kan skrive, at de år vores børn bliver født er nogen helt specielle årstal.

Derfor samler jeg på juleplatter og nu også Mors Dags platter med Anna, Victor og Emil´s fødselsår.

Jeg elsker den dybe blå glasur, og synes motiverne er så fine. Anna er fra 2003, Victor fra 2005 og Emil fra 2010, den sidste mangler jeg stadig.

Den jeg fandt fra 2008, er sendt videre til en mor, som synes det årstal er noget ganske særligt.

1 kommentar:

  1. juleplater er også bare smukke, vidste ikke der var mors dag platter, men de er da godt nok fantastiske med dyrerne.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)