mandag den 15. august 2016

Nogen dage går det stærkt

Ca 4 timer tog det at lave Victors nye seng 💪🏼 Jeg elsker når børnenes værelser får en overhaling. Håber Victor bliver lige så begejstret, som jeg er! @victorrasmussenmelchart 💙
 
Jeg er yderst impulsiv og arbejder allerbedst under stress!
 
Nogen dage kan min familie ikke helt følge med...
 
Men jeg har nu i nogen tid øffet over Victor´s seng. Natten til fredag sov jeg sammen med ham i en seng, der knirkede og bragede, bare man vrikkede med storetåen.
Fredag aften, under maden, viste jeg atter min bedre halvdel billeder af disse spånplader med struktur, jeg er helt vild med looket, og ønsker mig også en sengegavl lavet af det rå materiale.
 
Nå men anyway, tænk sig min mand sagde blot hertil: "Jamen sådan én seng kan jeg da nemt lave på søndag.......!"
 
Så det gjorde han! Det er bare blevet super godt, og jeg er yderst tilfreds.
 
Lige to hurtige store bløde puder, bagsiden er af gamle jeans 💪🏼 #binemor

Jeg gjorde ikke meget andet end at tømme værelset, rydde op, gøre rent og sortere. Da ventetiden blev mig for lang, løb jeg i kælderen og syede et par store puder til Victor.

Bagsiden er faktisk gamle jeans, som jeg i sin tid har klippet gode stykker af.

2 kommentarer:

  1. Jamen det er da skønt. Jeg er også mest til aktion og handling inden længe. Den er fin sengen i det rå look og hele recycle puder:-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)