torsdag den 12. maj 2016

DIY Hipster til kvinder


Photo from libbiem

Jeg har et hav af To-Do projekter liggende nede i min krea kælder.

Små bitte notitser hist og pist, som jævnligt gør mig opmærksom på, hvad jeg kan give mig i kast med, hvis nu der bliver en ledig stund.

Den anden aften kastede jeg mig så endelig over et printet mønster på en Hipster trusse til mig selv. Tanken er, at jeg kan få brugt jersey rester hertil.

Mønsteret og DIY har jeg hentet her hos makebra.com og det passer super godt til mig.

Jeg skal blot lige greje, hvordan jeg forskønner afslutning rundt ved lår. Men første step er klaret og godkendt. Pasform er det vigtigste for mig.

Photo from libbiem

Så sæt i gang piger!

5 kommentarer:

  1. Rigtig fin idé.
    Det kræver bare så store rester :-D.
    Mine rester rækker bedre til babynumser ;-)...

    SvarSlet
  2. god ide! fedt syværelse :0) kh ulrike

    SvarSlet
  3. Ej hvor ser de lækre ud! Jeg var i stoff og stil i sidste uge og så sådan nogle fine bløde elastikker som måske kunne bruges til en god afslutning på benkanterne? 😊

    SvarSlet
  4. Jag har sytt ganska många trosor i liknande modell och har använt vikresår (heter säkert något helt annat på danska), alltså som skråband fast resår. :)
    Annars skulle jag nog använda zigzag-söm istället för raksöm, så det blir mer elastiskt.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)