tirsdag den 5. april 2016

Grandmother squares


Photo from libbiem

Jeg har før skrevet om det faktum, at jeg impuls-køber stof, som jeg synes er smukt. Ofte ligger det længe på lager, inden jeg så rent faktisk får klippet og syet noget af det.

Sådan har det også været med dette hæklede print, tror jeg købte det for 1,5 år siden. Men nu kunne jeg pludselig se en kombination med det petroleums prikkede. Synes kjolen er et frisk pust og printet holder.

Photo from libbiem

Vi har her i weekenden afholdt den 11. kreaweekend, og jeg har nydt hvert et minut. Kreativiteten er vendt tilbage til mig, og Emil og Victor gider endda bruge det, jeg fik syet til dem!
Det giver blod på tanden.

4 kommentarer:

  1. Ok Bine-dame! DET HER ER EN AF DE ABSOLUT FEDESTE KJOLER, JEG NOGENSINDE HAR SET!!! Nøøøj, hvor du styrer for vildt! Og du ser hamrende godt ud i den også ;-) KH Lilly

    SvarSlet
  2. Jamen Libbie den kjole er jo fantastisk, intet mindre. Gid det var mig der var så kreativ. Thumbs up!

    SvarSlet
  3. Jamen Libbie den kjole er jo fantastisk, intet mindre. Gid det var mig der var så kreativ. Thumbs up!

    SvarSlet
  4. Den er da usandsynligt hyggelig og smuk, den kjole!!! Havde jeg stof i det print, tror jeg nok min (meget meget MEGET forsømte) symaskine ville forlange at stikke sin nål i det. Prompte!!! :-) :-) Og du ser jo pragtfuld ud som altid, med dit glade smil. Jeg er dybt dybt misundelig (på en stadig pæn og sober måde :-) over alle de smukke kreationer du får fra hånden og maskinen. Og så de der krea-weekender... tænk at have sådan et fællesskab. Dejligt for jer, at I har hinanden. Den slags venskaber er der så stor værdi i :-)
    Kærligst Malene

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)