onsdag den 2. marts 2016

Større blomster og større krave

Photo from libbiem

Weekendens indflytterfest hos min veninde Gitte krævede om noget en ny kjole (tsk, tsk)

Det blev naturligvis endnu en Onion 2045, denne gang dog med en lidt større og vildere krave.

Stoffet er vinterjersey/punto og mere tungt end almindelig jersey. Det gør, at kjolen falder meget mere flot, men kraven blev for løs pga. størrelsen og gør derfor, at udskæringen bliver mig for voldsom. Så jeg tror, jeg vil prøve at redde den ved at lave en lille løkke og en knap i halsen, så jeg derved kan få en samling.

Photo from libbiem

Det smukke print kan købes lige her til 145kr pr meter, den findes også i en blå violet udgave som er lige så smuk og præsentabel.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin.
    Jeg gad godt turde gå i den slags kjoler. De er vildt festlige og smukke

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin.
    Jeg gad godt turde gå i den slags kjoler. De er vildt festlige og smukke

    SvarSlet
  3. Den er vildt flo - den flotteste hidtil!! :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)