mandag den 8. februar 2016

Mit seneste patchwork projekt

Photo from libbiem

Mit seneste patchwork projekt blev til denne pude, som min veninde fik i weekenden til sin 40 års fødselsdag.

Blå er en kølig og beroligende farve, der viser kreativitet og intelligens. Det er en farve, som symboliserer loyalitet, styrke, visdom og tillid. Farven blå har en beroligende virkning på psyken.

Blå søger fred og ro og promoverer fysisk og mental afslapning. Farven blå reducerer stress, og skaber en følelse af ro, afslapning og orden. Prøv selv og læg dig på ryggen og kig op i den lyseblå skyfri himmel. Blå sænker stofskiftet. Jo blegere den blå farve er, jo mere føler vi os fri.

Tekst om blå er fundet hos farvernesbetydning.dk

2 kommentarer:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)