onsdag den 17. februar 2016

Hengemt stoflager

Photo from libbiem

Min dejlige mor har skabt kontakt mellem mig og en ældre dame, som desværre ikke kan se til at lave patchwork mere. Det var/er så overvældende, hvad jeg hentede hos hende en kold og blæsende mandag eftermiddag i januar.

Sirligt havde hun tømt sine skabe for stoffer og pakket det hele ned til mig. Der er så mange smukke stoffer, og jeg er dybt taknemlig for at have fået det.

Tanken om en alderdom, hvor synet skal afgøre hvad man vil nørkle med, bekræfter mig endnu mere i, at man skal gøre det, man har lyst til LIGE NU, og ikke vente til pensionisttilværelsen når os.

Photo from libbiem

Lige så stille får jeg klippet i nogen af stofferne og mikset dem med mine egne.

Photo from libbiem

4 kommentarer:

  1. Sikke en skat, du har fået! :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det spændende ud! Du har helt ret - hvis vi udskyder tingene alt for meget kommer dagen måske aldrig til at gøre dem - så det er bare ud af starthullerne og kaste sig over det man har allermest lyst til :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig..... Og du er lige den rette til sådan en skøn foræring. Måske der kunne blive til en fin patchworkgave til den søde dame. :0)

    SvarSlet
  4. Skønne gamle skatte får nyt liv i smukke kreationer <3

    Kh. Linette

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)