torsdag den 18. februar 2016

Gave til en lille pige



Om kort tid skal vi til barnedåb ved en lækker lille pige, jeg har naturligvis lavet noget selv til hende, men jeg har også forelsket mig i de fine plakater fra Friisenborg - se udvalg

Synes især at Deres version med prinsessen på ærten er fin og tænker, at det kunne være en sød gave til hendes værelse.

Jeg gør mig altid rigtig mange tanker om gaver, når vi bliver inviteret til noget, synes ofte det er svært når jeg tit gerne vil lave eller sy noget selv. Men tit er det ikke til at vide om folk gider ens hjemmelavede gaver. Kender I det?

Man kan jo godt rose en af mine patchwork puder, men fra ros og så til selv at have én stående i sofaen kan der godt være langt. Jeg påskønner al den ros mit håndarbejde får, men har også respekt for hvis man ikke vil eje noget af det.

Er det noget I selv gør Jer tanker om?

1 kommentar:

  1. Helt enig! Bruger meget tid på at tænke over, hvad der kunne passe ind hos folk i forhold til stil, vaner og ønsker. Og flere af vennerne kunne jeg aldrig finde på at give hjemmelavede ting, fordi de ikke ville værdsætte det. Så haha, det er bestemt en faktor herhjemme!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)