torsdag den 25. februar 2016

Et ret fesent print

Photo from libbiem

Kan nemt huske den ret så ambivalente følelse jeg fik, da jeg modtog dette print med posten i starten af november måned. Tænk, jeg var ret sikker på, at jeg havde klikket printet hjem med en okkergul bund. I stedet lå der den her lidt fesen pudderfarvede ting og skulede til mig...

Stoffet blev lagt på hylden, og jeg har faktisk overset det lige siden. Jeg er nok bare mere draget af klare farver med spræl i.

Men i weekenden fik jeg alligevel lyst til at prøve kræfter med printet og en sammensætning som kunne blive en "Libbie"-kjole værdig.

Jeg fastholdt mit Onion 2045 mønster, for det ved jeg virker. Kraven blev en basis grå prik og ærmerne + den smalle kant i bunden er rester fra denne kjole, som jeg for længst har solgt videre.

Således fik jeg en douche kjole som alligevel fungerer ret godt.

Photo from libbiem

Stoffet i varm pudder med prikker kan købes lige her hos Stofdepotet.dk

4 kommentarer:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)