fredag den 5. februar 2016

Er det ikke dig der kan sy?

Photo from libbiem

Sådan sagde min dejlige kollega til mig i går. "Libbie du kan noget mange andre ikke kan. Så få nu fingeren ud og få syet en ny kjole til den fest..."

Jeg har nemlig tøjkrise over min venindes 40 års fest på lørdag. Sådan en fest hvor jeg skal selv af sted til storbyen, og hvor jeg kun kender værtinden.

I min terminologi er alle kvinder smarte, stilede og tynde i storbyen. Jeg kan næsten ikke overskue at møde op og virkelig skille mig ud fra mængden og have et skilt i nakken hvor der står "Jeg er fra Udkantsdanmark!"

Jeg har været ude og købe en sort/hvid ting, som jeg har i baghånden, men den føles alligevel bare heller ikke sådan helt rigtig.

Nu er jeg grov - I know. Men på den anden side, så er jeg bare heller ikke som alle de andre. Så min kollega har jo ret. Kjolen bliver faktisk ret simpel, printet gør en masse i sig selv. Jeg mangler kun kraven, ærmer og oplægning (festen er i morgen 18.30) så der er jo masser af tid endnu.

Det bliver en fantastisk fest!

God weekend alle sammen - og tak for link og søde ord i mit forrige indlæg. Jeg er i gang med at besøge Jer.

 
Mønster: Onion 2045

6 kommentarer:

  1. Den bliver så fin, Libbie.

    Hvor skal du mon til fest henne? Århus? København? Rigtig god aften når du kommer så langt. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg bor i storbyen og er på ingen måde tjekket! Ro på - og hav en god fest :)

    SvarSlet
  3. Du kommer til at se fantastisk ud i din fede kjole

    SvarSlet
  4. Du kommer til at se fantastisk ud i din fede kjole

    SvarSlet
  5. Du kommer til at se fantastisk ud i din skønne kjole, rigtig god fest

    SvarSlet
  6. Hey, jeg er sønderjyde, men bor nu i Kbh. Og her er vi bestemt ikke alle smarte, stilede og tynde ;-)
    Du bliver stanglækker i den kjole :-)
    God fest!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)