mandag den 22. februar 2016

Det er ved at blive en tendens

Photo from libbiem

Det der med, at jeg syer en ny kjole, hvis jeg skal noget specifikt.

Sidst var det min venindes 40 års fødselsdag - denne gang syede jeg mig en bomp-kjole, fordi jeg skulle til et foredrag med Hella Joof i fredags.

Photo from libbiem

Endnu engang en Onion 2045, men nu med tilrettet forstykke, som bare fungerer rigtig godt til mig. En lidt sjov måde at lave en detalje. Stof fra Stofdepotet.dk

I weekenden skal jeg atter til fest....

2 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor er den skøn, jeg er helt vild med Anders And stoffet, du har sat ind

    SvarSlet
  2. Den er flot og ja den sidder virkeligt godt, det er da dejligt man sådan selv kan tilpasse :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)