tirsdag den 12. januar 2016

Starten af 2016 i bidder

Photo from libbiem

- jeg har total optur over at 6. sæson af Modern Family er klar på Netflix

- på juleferie fik vi lært Victor at spille Partners, genialt(!) Nu kan vi nemt tage et spil sammen som familie (SÅ har man altså store børn)....

- jeg læser Jordens Søjler af Ken Follett - READ IT!!

- brugte jeg hele min søndag på at forberede, planlægge og mixe musik til årets gymnastikopvisning, en stor byrde er nu løftet af mine skuldre

- i weekenden kommer Pia, Lena og Gitte. Vi har jubilæum - den 10. Krea Weekend! Jeg elsker det

- Badehotellet....kan man andet end elske og nyde den serie?

- har total tøjkrise over min venindes 40 års fest i februar!!! Hate it, hate it, hate it. Drømmer om at være så slank, at jeg ku smyge mig i en flot paillet sag

- nå, men den her kjole tiltaler mig meget, men kan ikke helt gennemskue ryggen.....(?)!

- Årgang 0, jeg er dybt fascineret af Christians mor! Hun er så pæn på den mest naturlige måde

- Victor leger og er meget hos Sune efter skole. I går fyldte jeg en kurv med knækbrød, flødeboller, peanuts, chips, frugtstænger o.m.a. til Sunes mor Maria. Heldigvis var hun ikke hjemme, da jeg kom derom, så Victor og Sune gemte kurven, og Victor kunne så selv give den til hende, som tak for al den tid han er der (og al den mad han sikkert spiser deromme....)

4 kommentarer:

  1. Åhh, havde lige skrevet en laaaang kommentar til dig, og så blev den ikke udgivet... Nå, men vil også bare lige sige at den kjole vil være SÅ smuk til dig! Virkelig. Den skal du bare have. Og ryggen er åben, men det er da en fin detalje. GO GO GO! :-)

    Elsker også Badehotellet. Så hyggelig en serie.

    SvarSlet
  2. Ja Årgang 0 er også bare en af januar måneds højdepunkt :-)
    Iøvrigt rigtig sød kjole du har syet.

    SvarSlet
  3. Badehotellet er også et stort hit her..... Årgang 0 har jeg kun set et enkelt afsnit af, må nok erkende at det her hos os kommer under kategorien ligegyldig tv.... ;0) Men sådan er vi heldigvis forskellige, noget til enhver smag.... Sikke da en sød gestus du der har vist Sunes mor, thumbs up.... :0)

    SvarSlet
  4. Jeg sender dig lige en skitse af den ryg på sms <3

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)