mandag den 25. januar 2016

Efter weekenden kommer mandag..

Photo from libbiem

I weekenden har jeg..

- drukket uanede mængder kaffe

- modtaget smukke Liberty stoffer fra Betty P

- haft Lisbeth siddende på den ene skulder og systematisk ryddet op og sorteret

- startet op på Downton Abbey på Netflix, I´m hooked

- fyldt fryseren op med grove pølsehorn (DET er overskud)

- haft besøg af 3 veninder, dog ikke på samme tid, kaffe, kaffe, kaffe

- lavet Marias køleskabsgrød og spist den med velbehag til morgenmad

- frosset hver gang jeg sad stille

- været med Victor til indendørs fodboldkamp og undrer mig over, at nogen trænere og forældre råber og skriger instrukser til børnene imens de spiller, jeg ville blive total stresset!

- fået en gaffa tape idé til mit gymnastikhold - vil det gøre ondt at få af huden....??

- ryddet op (læs; muget ud) på Emil´s værelse, han har SÅ meget af alt muligt!!

- øvet mig i ikke, at tænke i opbevarings-løsninger jf. Lisbeth´s tankegang

- fået rengjort alle mine bøger og farveopdelt dem på reolen

Photo from libbiem

Har I haft en god weekend?

6 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig weekend. Min har også været dejlig afslappende med syning, rengøring, lidt tegning og hygge med familien.
    Dejlig uge til dig

    SvarSlet
  2. Skøn weekend :) Jeg fik også bagt pølsehorn i går ;)

    SvarSlet
  3. Fede stoffer, og sikke dog en masse du har fået ordnet samtidig med hygge. Det ser hammer godt ud det med farveopdeling af bøger.... Det fungerer bare ikke for mig med alle de serier jeg læser, at Camilla Läckberg, Dick Francis, Tolkien osv ikke skal stå samlet... Men flot stil. :0)

    SvarSlet
  4. Gaffa tape er no go på huden - gør SÅ ondt at få af ;)

    Hvor har du nået meget i weekenden, ser fedt ud i bogreolen, men ville heller ikke fungere her - vi blive så træt af ikke at kunne finde bøgerne efter forfatter :) og lækre stoffer du har modtaget, glæder mig til at se hvad de bliver forvandlet til. Måske mere af dit smukke patchwork?

    SvarSlet
  5. Har også haft en rigtig dejlig weekend, hvor ser reolen fin ud.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  6. Kan ikke lade være med at smile og tænke at min weekend kun består af 2 dage :) Hold da op, alt det du fik lavet sidste weekend!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)