fredag den 29. januar 2016

Aften pusleri

Photo from libbiem

Jeg kan godt se at nogen af mine stofstykker ikke indgår i kategorien stofrest, når jeg kigger på mine hylder. Men faktum er, at nogen af stykkerne som jeg får bugt med for tiden er så små, at jeg kun lige kan få plads til skabelonen.

Det føles bare rigtig godt. De små mindste stykker er også kun gemt, fordi det er nogen af de print, som mit øje betages af. Ja, nogen af stykkerne er endda Pia´s afklip, som jeg er lynhurtig til at snuppe, når vi er sammen (pigerne ryster tit på hovedet af mig, men jeg kan ikke bære at se små brugbare stykker gå til spilde....!)

Resultatet af mit patchwork ser måske en kende rodet ud lige nu, eller det var i hvert fald, hvad min mand sagde til mig. Jeg satser dog på, at det færdige resultat bliver rart at se på med alle de pæne og forskellige farve nuancer og mønstre.

Kendsgerning er nok også blot, at jeg ikke er mester i at holde ting simple og enkle...

Jeg gør bare noget.

3 kommentarer:

  1. Rodet eller ej! Jeg er vild med det :) Jeg gør også bare... hvilket vores hjem efterhånden også afspejler en del - vi har ingen sammenhængende clean stil, men omgiver os med håndplukkede ting, nyt som gammelt, stilet som romantisk - her er lidt af hvert og det ses også når jeg syr :)

    SvarSlet
  2. Juhu, så blev det straks meget nemmere at kommentere hos dig. :-)

    SvarSlet
  3. og det er bedre at gøre noiget end at være bange for at det slår fejl- jeg er sikker på det bliver fint og så længe man selv synes det er fedt at lave det- er det jo faktisk det bedste!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)