torsdag den 10. december 2015

Prøvekjolen som blev god

Photo from libbiem

Jeg har udfordret mig selv til at være mere kreativ hvad angår detaljer på mine kjoler for at undgå, at de ikke bliver alt for ens. Jeg er startet ud med Onion´s mønster nr. 2045 fordi jeg er vild med kraver.

Jeg fik det blomstrede jersey hjem fra Rikkes budrunde til kun 50kr pr. meter, så ærgre jeg mig ikke så meget hvis forsøget kikser.

Kjolen er super god til mig, kraven er ikke 100% men nu er jeg i gang! og det føles meget motiverende.

5 kommentarer:

  1. Det mønster har jeg også liggende, men har endnu ikke afprøvet det. Skøn kjole!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Den er blevet super flot.. Jeg elsker det mønster.. Jeg har lavet et par kjoler efter det mønster for er vild med kravedetaljen.. Flot kjole du har fået lavet.. Nu får jeg lyst til at sy til mig selv

    SvarSlet
  3. Den er blevet super flot.. Jeg elsker det mønster.. Jeg har lavet et par kjoler efter det mønster for er vild med kravedetaljen.. Flot kjole du har fået lavet.. Nu får jeg lyst til at sy til mig selv

    SvarSlet
  4. Wow, hvor er den bare fin Libbie!
    Den er jeg helt vild med. Både stof-kombi og snittet.

    Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig ♥.
    Maj

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)