mandag den 2. november 2015

Ny kjole til under 40kr

Photo from libbiem

Jeg er en stof-impuls-køber!

Jeg køber også ofte stof uden at ane, hvad det skal bruges til.

Æblerne fandt jeg på udsalg for længe siden, i stofbutikken i Haderslev, til den nette sum af 20kr pr meter. Til trods for, at æblerne på det tidspunkt var et ret kendt og meget brugt tryk, tænkte jeg, at det altid ku´ bruges til nattøj til børnene.

Jeg ville afprøve mønster nr. 23088 fra Stof&Stil her i weekenden og faldt ret tilfældigt over æblerne på mit lager.

Så voila - nu har jeg en ny kjole i garderoben til under 40kr. Skønt. Mønsteret er super til mig. Lige op og ned, men med de fineste lommer foran.

3 kommentarer:

  1. Fed kjole!
    Den sidder godt på dig :-).
    Hvor er du altså flittig ved maskinen. Nøjs, hvor gad jeg godt få syet lidt (meget ;-)) til mig selv!

    SvarSlet
  2. Fed kjole!
    Den sidder godt på dig :-).
    Hvor er du altså flittig ved maskinen. Nøjs, hvor gad jeg godt få syet lidt (meget ;-)) til mig selv!

    SvarSlet
  3. Skøn skøn kjole, og den sidder rigtig godt på dig. Jeg er vild med stoffet

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)