fredag den 20. november 2015

Hvordan en idé kan opstå

Photo from libbiem

Mindst én aften om ugen holder jeg "åbent" i min Krea Kælder, og der er næsten altid besøg.

I onsdags var der fuldt hus, snakken gik og vi grinte rigtig meget.

Min veninde Majken fik klippet sig hele to coatigan´s og syede på livet løs. Alt imens samlede jeg hendes afklip op og fik temmelig hurtigt syet stykkerne sammen til en rigtig lækker varm pude.

Så nemt kan det gøres.

Photo from libbiem

Det flotte uldfilt i tern kan købes lige her hos Stofdepotet til 145kr pr. meter.

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor lyder det hyggeligt med åben kreakælder :D

    SvarSlet
  2. Det er da en fantastisk idé med åben kreakælder

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Jeg vil ønske jeg boede tættere på og kunne kigge forbi din fine krea kælder 😊

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)