fredag den 30. oktober 2015

Så er jeg i gang igen!

Photo from libbiem

Det er godt nok lang tid siden jeg både har syet noget til mig selv og afprøvet et nyt mønster, men da jeg så Trine´s coatigan, var jeg helt solgt! Skyndte mig at købe mønsteret fra Onion hjem og havde heldigvis stoffet hertil liggende.

Den er så fin og super nem at sy.

Da jeg har valgt at sy den i en uld, som ikke trevler, undgår jeg en del arbejdsgange. Længden passer mig rigtig godt, den er dog en smule for lang på ærmerne, så det husker jeg til næste gang.

Stoffet er en kraftig uld boucle købt lige her hos Rikke.

Tænker at coatigan´en også ville være skøn syet i denne Bobbel uld


Mønsteret kan i hvert fald varmt anbefales! og det er skønt atter at få syet lidt til min egen garderobe.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak Joan. Jeg er også meget godt tilfreds med resultatet. Fedt når et mønster bare virker første gang.

      Slet
  2. Det er jo det her mønster jeg har gået og ventet på hele tiden. Men kunne ikke vente tiden af og valgte et fra AOH istedet til min zebra coatigan, men må da helt sikkert afprøve dette mønster, da det var det jeg faldt for. Kunne sagtens bruge en i mørkegrå uld boucle…. suk. Er bare lige gået sy-kold.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for at jeg ventede. Mønsteret er super godt!!
      Sy-kold øv :( men du har dælme også været aktiv søde

      Slet
  3. Hvor er den lækker og den klæder dig så godt! Jeg er vild med farven :-D jeg føler mig virkelig fristet til at springe på vognen og få lavet en til mig selv! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Agnethe, ja det er sjovt at jeg i så længe har haft stoffet liggende og tænkt hvad dælen syer jeg ud af det :) og så pludselig så blev et nyt projekt født. Rikke har mange flotte uld douche i hendes webshop så kom du bare i gang!

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)