mandag den 12. oktober 2015

Patchwork eksperiment

Photo from libbiem

Det skal ikke altid bare være lige ud af vejen vel...?!

Så lige nu eksperimenterer jeg med mit eget mønster i patchwork.

Stjernen "kom frem" lidt af sig selv faktisk, da jeg klippede nogen små ruder til et andet projekt. Pludselig kunne jeg, i de afklippede rester, se en stjerne. Den fik jeg ret hurtigt syet sammen og udfordringen lå så i, at få "hullerne" udfyldt.

Derfor har jeg selv tegnet skabelonerne hertil og fået dem syet på stjernen. Tanken er, at der nu skal tilføres en flot blå fast bomuld, hvordan har jeg endnu ikke udtænkt. Planen er dog, at stjernen i det smukke Liberty stof skal være i fokus.

Photo from libbiem

Jeg er sikker på at det bliver rigtig godt, måske en julegave, hvem ved.....

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se hvad det bliver til.. :)

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud! Og tanken om det blå med stjerner lyder flot :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)