torsdag den 3. september 2015

Tern til Maria



Min veninde Maria ønskede sig én af mine kjoler. Så sammen gik vi på opdagelse i mit jersey lager. Det er altid super spændende og sjovt at se, hvad andre synes er flotte stoffer.

Maria faldt ret hurtigt for de hvide kløver på blå bund og sammen fik vi sammensat en ret frisk kjole med de blå tern, som jeg har haft liggende i en menneskealder. Jeg tror faktisk, at det var noget af det allerførste jersey jeg købte.

Maria er lidt mindre end mig, men jeg ville ikke snyde Jer for et billede af kjolen, som den kom til at se ud. Nu håber jeg hun bliver glad for den!

1 kommentar:

  1. Den er superflot, din veninde er heldig og kan da kun blive glad for den

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)