tirsdag den 8. september 2015

Stafet for livet


Jeg har fortalt om ham før, min bedstefar, som døde af kræft da jeg var en ung pige med hele livet foran mig.

Han er ofte i mine tanker, og jeg ved at han holder øje med mig.

Den 26. september deltager jeg i Stafet for Livet i Skærbæk, min veninde Freja har lavet et hold og naturligvis bakker jeg hende op. Freja mistede både sin far, svigermor og mormor til kræften indenfor ganske få måneder.

Holdet hedder Black Swans og vi har tilmed fået Black Swan Fashion til at sponsorere lækre tshirts til os.

Du kan støtte holdets indsamling lige her TAK

Jeg ville ønske, at kræften selv fik kræft og døde!

1 kommentar:

  1. Hvor er I seje ❤️!
    Det ville jeg faktisk også ønske.
    Kram

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)