fredag den 4. september 2015

Når lysten er der, men man ikke kan mere..



Jeg har i længe syet på dette patchwork. Sammensat af smukke blanke Liberty rester, som jeg i sin tid har købt billigt på instagram. Jeg syede den færdig i onsdags, og fik den fint påmonteret med en helt hvid enkel piping.

Da den var færdig, besluttede jeg mig ret hurtigt for at pakke den ind og forære den til min altid dejlige mormor. Hende besøgte Anna og mig så i går aftes, og hun blev bare så glad for den!

Det er helt fantastisk, at forære en hjemmelavet gave til én som virkelig påskønner ens fine håndarbejde. For som min mormor selv sagde: "Jeg vil jo så gerne, men jeg kan bare ikke se til det mere....."



Nu står den så fint og pynter hos mormor, synes den passer godt ind i hendes hyggelige lille lejlighed.

6 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det smukt liebbe du kan bare det der.

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget bedre end at give en gave til folk der påskønner godt håndarbejde...smukt udført :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt :-) Fantastisk at du stadig har din mormor :-)

    SvarSlet
  4. Så fantastisk smukt indlæg, Libbie!
    Og lige det jeg frygter, når jeg bliver 100 år <3

    SvarSlet
  5. Hvor er den smuk - og hvor bor din mormor hyggeligt.

    SvarSlet
  6. Den er simpelthen også bare smuk.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)