torsdag den 13. august 2015

Til de varme dage



Det tog mig ikke mange minutter at forelske mig i det skønne Graziela jersey. som Rikke lagde til salg lige inden sommerferien.

Men jeg er jo stof-impuls-køber (kender I det?)....Jeg forelsker mig i et print og køber det, som regel altid uden at ane hvad jeg vil sy ud af det. Det er heller ikke sikkert, at jeg har noget på lager, som jeg kan kombinere stoffet sammen med.

Men de skønne Graziela æbler spiller bare max sammen med den hidsige pink prikkede jersey og voila et stk. sommerkjole til de varme dage, som det bliver i dag. Skønt!



Lommen er en snyder, blot påsat for at bryde kjolens print lidt. Kan I lide den?

9 kommentarer:

  1. Kender det SÅ meget --- uuuh, det stof MÅ jeg eje; hvad jeg så skal lave af det, ja, det må tiden vise....og nogle gange går der eddermugme LANG tid! Hahaha :-) Hvor er det en skøn kjole, Libbie - den klæder dig, og det er en rigtig fin detalje med snydelommen! Må der komme mange skønne dage, hvor du kan dase omkring i den :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes den er vildt lækker og det klæder dig rigtig godt med nogle farver.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Jeg er viiiiiiild med den:-)

    SvarSlet
  4. Suuperfin :) Elsker de eplene :)

    SvarSlet
  5. Så skøn.
    Du er så lækker i de farver :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)