torsdag den 27. august 2015

Mit sidste sky-stof



I går startede vi op i Krea Kælderen igen her efter sommer. Super dejligt og yderst produktivt!

Jeg fik klippet og syet et nederdel til min veninde Maria. Mønsteret tegnede jeg af efter én af hendes favorit nederdele, så det var nemt. Nederdelen er sammensat af 4 dele, så den har en rigtig fin facon. Jeg er faktisk ret sikker på, at jeg bliver nød til at sy én til mig selv også.

Nu håber jeg Maria kan lide den, heldigvis fik jeg frie hænder til detaljer og tænkte, at hun som mor til 4 friske drenge sagtens kan bruge en lille lomme.



2 kommentarer:

  1. Den er super fin og ja jeg er sikker på at hun godt kan bruge en lomme (kan vi ikke alle det :-) )

    SvarSlet
  2. Dejligt arbejdshjørne du har der!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)