torsdag den 2. juli 2015

Fra politik, nye bøger og kageopskrifter



I går var Krea Kælderen atter åben, og jeg nyder at have mine veninder på besøg til kreativ hygge og ikke mindst tøsesnak. Ja selv Anna og Emil kom krybende og smed sig i sækkestolen, kælderen emmer bare af hyggeligt samvær!

....og 1, 2, 3 så blev klokken elleve, men når hænderne ikke kan finde ro og snakken spænder vidt og bredt så løber tiden.

Jeg blev dog færdig med flagranken, som skal hænge hele vejen rundt i udestuen. Jeg har syet den ud af en gammel dug, lidt hyggeligt, da man nogen steder kan skimte et par kaffepletter.

Jeg har valgt at gøre flagranken helt hvid, for at undgå at den ikke forstyrrer for meget i udestuen, som i forvejen har en fantastisk udsigt.

2 kommentarer:

  1. Dejligt ved liv i kreakælderen...hvorfor bor jeg så langt væk :-(.

    Fin ranke, har også planer om at sy en til terrassen i ferien.

    God dag - og weekend søde ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt med veninde/krea-tid. Må være dejligt med kreative veninder (:

    - Kit

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)