tirsdag den 2. juni 2015

Vigtig viden(?) eller ligegyldig info..



I går lavede jeg denne ret til aftensmad, overhovedet ikke slankende, men den smagte super godt, og endnu engang må jeg konstatere, at jeg synes broccoli er en lækker grøntsag.

Når jeg hører de her fløjt, så kommer jeg i godt humør. I know(!) jeg er en dansemus...

Hvis jeg snart kommer til Kbh. så skal jeg helt sikker ind i den her butik. Dødlækkert koncept! Jeg drømmer om en rigtig stor og høj kaktus...

Jeg mangler ikke kaffe kopper, men lige den her må gerne blive en del af min samling! Smuk, smuk, smuk....

Jeg er kommet godt i gang med mit løb igen (SÅDAN!). Virkelig tiltrængt og meget energi givende! Samtidig er jeg startet med at drikke Valleforce, som jeg er blevet anbefalet. Valleforce plejer din tarmflora, hjælper med fordøjelsen og giver ro i maven ved f.eks. oppustet hed og rumlen.

Men når man så løber og tænker over hvad man putter i munden, så må man stadig godt drømme om en bombe som den her....slurp

Det her er da også en meget interessant artikel...

Black Swan holder udsalg med 40%, men desværre er den kjole jeg drømte om allerede udsolgt i min størrelse. Typisk!

....men så ku jeg jo i stedet købe det her fantastiske tørklæde, er vild med farverne!

Birkenstock´s Kairo model i sort er nu da heller ikke at kimse af.

Lige nu læser jeg Jojo Moyes "En plus en" - Hun skriver altså bare godt.

I lørdags var vi inde og se Cirkusrevyen, *omg* Ditte Hansen og Niels Ellegaard gjorde det godt!

Vi spiste frokost på Café 8 Tallet og mums en omgang smørrebrød de serverede, se det er noget vi sønderjyder kan forstå. Jeg drømmer stadig om deres kartoffelmad med karry aioli og bacon...
Måske jeg skal prøve at gøre den efter i weekenden.

Så har jeg også lige skrevet vandglas på min ønskeseddel....øv et trist ønske, men altså vi mangler hårdt nye, er så træt af at drikke af Coca Cola glas fra McD.


Dette indlæg er ikke sponsoreret på nogen måde, jeg brainstormede bare og drysser om mig med links!

3 kommentarer:

  1. Sjovt at kaktus er moderne - jeg husker dem fra min barndom.. Vi havde en i mange år som blev meget stor... :-D
    Hvilken artikel er det du linker til? Eller var det for sjov? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg havde dem også på mit værelse :)
      Nu virker link til artikel - Læs den!

      Slet
  2. Nogle gange er jeg ikke den hurtigste til at opleve når folk linker til mig, men så da lige at jeg var kommet i din side-bar og ville bare sige tusind tusind tak! Det gør super glad (og virker vildt godt)
    Må jeg spørge hvilken pluggin du bruger til det, eller er det noget blogspot indbygget?
    Har lige brugt tid til at kigge ekstra rundt på bloggen, og hvor er dit farverige univers skønt!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)