mandag den 8. juni 2015

Små projekter afsluttes



Anna har fået sin egen patchwork pude. Hun har selv valgt stofferne, dog tilsatte jeg den helt mørke for at give lidt spil til mønsteret. Synes den er blevet rigtig god, og den passer super godt ind på Annas dejlige værelse.



Vi har endnu engang haft en dejlig forlænget weekend.

Fredag havde vi besøg af gode venner til nem grill mad, Alice skal altid lige ud og have fat i mine stoffer, føle, mærke og blive inspireret. Vi snakkede lidt frem og tilbage og pludselig slog det mig "Hvorfor rykker jeg ikke alt mit krea gejl i kælderen? Hvorfor bliver jeg ved med at sige, at det først bliver når den er renoveret.....?"



Så søndag morgen gik jeg i gang, og det er da det bedste jeg nogensinde har gjort! Skøn fornemmelse at få samling på mine stoffer, og jeg fandt mange print, som jeg havde glemt alt om.

Jeg mangler at få nogen hylder sat op og et mood board + at min far kommer med et hæve/sænkebord, som skal stå der hvor jeg har stillet strygebrættet. Det skal bruges som mit klippe- og arbejdsbord, og som sybord når jeg inviterer veninder til krea aften.



Det bliver super godt!

11 kommentarer:

  1. Fedt! Og hvor har du fået meget plads - lækkert at kunne se alt sit stof så man har overblik :)

    SvarSlet
  2. Skøn pude til Anna og Nøj et rum, er ikke spor misundelig

    SvarSlet
  3. Flott pute og god idé å rydde til syrom. Skulle ønske jeg også hadde det. Det hadde vært skjønt :)

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud, det er dejligt at få overblik over lageret. Fed pude

    SvarSlet
  5. Tillykke med dit nye hobby rum. :0)

    SvarSlet
  6. Misundelig? Ja, en smule :-)

    SvarSlet
  7. Åhr, hvor er du heldig! Tillykke med rummet - er bare så misundelig!!!

    SvarSlet
  8. Fedt Libbie!
    Det er så fantastisk at have sit eget rum.
    Puden er smuk, dejligt med fællesprojekt.

    SvarSlet
  9. Fedt med hobby-slaraffenland :D

    -Anne

    SvarSlet
  10. Aiii hvor fantastisk! Jeg er grøn af misundelse! :-D sådan et rum må jeg virkelig eje... SNART! :-D

    SvarSlet
  11. Jeg VIL også have en kælder NUUUUUU! ;)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)