torsdag den 11. juni 2015

Lyst og enkelt



I skal da bestemt heller ikke snydes for at se Annas pude in action på hendes dejlige stilsikre værelse.

Da jeg var i gang med at rydde op i kælderen dukkede det gamle bord frem, som min mormor havde som køkkenbord i sin lejlighed. Det kunne Anna lige se for sig som nyt skrivebord, så vi fik hurtigt det gamle skilt ad og byttet om.

Anna har et dejligt lyst og meget enkelt værelse, og hun bruger det mere og mere. Hun har lige fået sig en smart opslagstavle, lavet ud af et blomster espalier fra Ikea, en idé jeg så hos Krealoui

Dejligt at man stadig kan blive inspireret her i blogland!

6 kommentarer:

  1. det ser flot ud..
    skægt med den opslagstavle.. Det bringer teenagerminder frem.
    Jeg kan huske at jeg havde en fin lyserød gitter-opslagstavle da jeg var teenager.. Den gang var den dog købt som opslagstavle.. men sikkert også meget dyrere...

    SvarSlet
  2. Jeg er altså SÅ vild med den pude og kan bare sige - gid jeg havde så god smag, da jeg var yngre - så ville mit hjem se noget anderledes ud i dag ;)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)