tirsdag den 16. juni 2015

Leveringsdygtig i tossede idéer

Sidste år fik min mor og mig bakset en palleseng sammen til mine forældres skønne store overdækkede terrasse. Min far var ikke begejstret og synes med garanti, at vi endnu engang havde fået en tosset idé (det sker nemlig af og til, og vi handler lynhurtigt HVER gang!)

Min dejlige arbejdsplads var leveringsdygtige i paller, som vi med møje og besvær fik smidt på en trailer og båret om på terrassen. Den blev helt perfekt, og hvem tror I har brugt den allermest.....?!



I år er pallesengen atter sat op, og jeg tror min far hjalp min mor. Ja i weekenden snakkede de endda om, hvorvidt en udvidelse af palle-etablissementet er mulig.

Men til sagens kerne. Min mor ønskede sig en flagranke mere til at pynte på terrassen, og den fik jeg syet i går nede i min kreakælder sammen med min veninde Majken, som havde taget sin symaskine og et projekt med indvendige lommer med. Det er skisme ægte råhygge!



7 kommentarer:

  1. det ser hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  2. årh der en der ligger og hygger der.

    SvarSlet
  3. Sikke en fantatisk idé - intet tosset i den overhovedet! Det er da din far, der er tosset, når han kalder sådan en utosset idé tosset! ;-P
    Og dejligt med syhygge i kælderen :-)

    SvarSlet
  4. Det er da livet. Syhygge og palleseng :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  5. Den ser skøn ud :-) Jeg har også et palleprojekt i tankerne til vores terrasse - skal dog lige have fundet en murer som skal bygge en mur op først... :-)
    Hvor lyder det dejligt med en syaften sammen - skønt at du nu har pladsen til det :-)

    SvarSlet
  6. Årh skønhyggelig krog:) og fine lanterner:-)

    SvarSlet
  7. Det er altså ikke så tosset endda med sådan en palleseng :-D hyggeligt ser det ud og super fin ranke du har fået kreeret :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)