onsdag den 13. maj 2015

Nem sommertop



Det er faktisk ikke så tit mere, at jeg syer tøj til hverken Anna, Victor eller Emil.

Men når så lejligheden byder sig, er det med at være ekstra hurtig. Som da Anna en dag henkastet spurgte, om jeg havde mere af det sorte stof med blomsterne, som jeg lige havde syet en kjole i.
"Øh ja, hvorfor?" røg det fjoget ud af mig! Nååå jamen hun ville bare gerne have en top i det stof, en top med bryderryg.

Lynhurtigt fandt hun en top, som jeg tegnede af og kort tid efter, var den nye sommertop klar til brug. Jeg elsker når de gider bruge tøjet jeg laver!

Ellers er der lige nu børnetøj på udsalg rigtig mange steder på nettet. Jeg har surfet lidt rundt og fundet et par favoritter, det dog slet ikke sikkert at børnene er enige med mig...

4 kommentarer:

  1. Ja, det er bare SÅ fedt. Når jeg får stof med posten vil Carla nærmest have en kjole af det hele.....nogle gange trækker hun dog i land, når jeg skal i gang med at klippe i det - så siger hun: "den er til dig mor":-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Fedt. Og god ide med bryderryg.. Så fik du også lige brugt lidt rester :-)

    SvarSlet
  3. Så lækkert stof! Anja har haft min coverlocker på visit her i ferien og har vredet armen så meget rundt på den, at den nu endelig vil sy med tapebinderen :) Så er det spændende om den også vil med mig ved pedalen! Jeg er SÅ klar til at sy og har faktisk stof liggende med Stitch til en top til Christina (17½ år). Hun elsker Stitch <3

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)