mandag den 11. maj 2015

Livet er en fest



Så fik jeg endelig sølvkjolen luftet. Det var nu ellers meningen, at den skulle gemmes til den der festlige lejlighed.......men kommer invitationen, så må jeg jo sy mig en ny kjole!

Don´t feel sorry for me!

Cirklen på kjolen, som er påsat, har jeg hentet inspiration til fra Margot´s Cora King kjole. Jeg elsker at lege med detaljer og skøre påfund. 



FLY London Gett sennep

Tit er prikken over i´et også tilbehør, feks strømper, smykker eller sko. Lige nu forhandler jeg med mig selv om, enten at købe et par Art sko eller FLY London, som også lave mange flotte modeller.

Den gule model her med nitterne er endda på tilbud lige nu hos Defeeter Sko den er da cool.



Men jeg var også super heldig her i weekenden, da min veninde ringede og bad mig komme ned, hun var ved at rydde op i sit tøj, sko og taske. Så jeg slæbte 2 store sække hjem med alskens lækkerier, og stod her til morgen med en luksus at skulle vælge mellem to par sko. Lækkert!

11 kommentarer:

  1. Smuksak :-) Hvor ser du godt ud! Det er da en kjole der kun kan gøre du og dine omgivelser glade :-) Je er ihvertfald blevet helt opløftet - og meget motiveret for at sætte saksen i den meter der ligger i mit skab af det selvsamme stof ;-)

    SvarSlet
  2. Så fin du var i spennende kjole - "Note to myself": sy noe jeg kan bruke og ikke bare barna :)

    SvarSlet
  3. Flot :) og ja, ting skal da bruges i stedet for bare at gemme til de fine lejligheder. Det øver jeg mig i hvert fald i herhjemme.

    SvarSlet
  4. Den kjole er så flot - få den bare brugt, det er da bare dejligt at gøre hver dag til en fest. De gule sko er så lækre...

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn den kjole! Og de gule sko MÅ da bare hjem til dig og bo - de skriger jo nærmest "Libbie" ;)

    Og et lille tip til Annas gipsarm, hvis I ikke skulle kende det allerede - så kom en pose over hånden/gipsen når der skal bluser eller jakke på/af, så glider det ligeså nemt over uden at hænge fast ;) vi har lige været turen igennem for få mdr siden med Luna og det virkede perfekt :)

    SvarSlet
  6. Wauv. Total festlig hverdagskjole. Meget fin :-)

    SvarSlet
  7. Den er så skøn til dig :-)

    SvarSlet
  8. Jeg elsker når man laver hverdagen til en fest. Og den kan da ikke blive andet med dette farveorgie af en kjole. Jeg elsker når der pludselig er pink hverdag. Tak for farve splash!!

    SvarSlet
  9. Skøn kjole! Jeg ville ønske, jeg var lige så produktiv som dig hvad angår kjolerne!

    Kh
    Anna

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)