mandag den 20. april 2015

Hvem prøver jeg på at narre?



Lørdag morgen pakkede jeg alt mit krea-habbengut sammen, (ja jeg havde faktisk næsten alt mit jersey med) og drog nordpå for at mødes med Lena, Gitte og Pia - det var 8. gang vi holdt krea-weekend sammen og det er stadig lige fantastisk!

I lang tid har jeg INTET kreativt lavet, men fredag aften da jeg tvang mig selv at gennemgå mønstre og stoffer vendte følelsen 110 grader, det er lige DET de 3 piger gør ved mig!

Vi startede med at køre en tur til Videbæk Stof og Sy butikken og fik fyldt en pose hver. De ansatte damer og en del af kunderne var klædt i flotte hjemmesyede kjoler i friske farver og med finurlige sammensætninger. Det gør noget ved mig. Så føler jeg mig ligesom hjemme. Er det ikke underligt! Hvorfor kryber jeg i sort og prøver på at blive en del af mængden, who am I trying to fool!!?.... Jeg bliver aldrig blot en del af mængden. Jeg er en Libbie, og det er der bare ikke noget at gøre ved. Bum.

Så jeg smed om mig med flotte jersey print, og pigerne hjalp mig med sammensætninger og råd, som jeg måske ikke lige selv havde fundet på. Så 6 nye flotte sommerlige kjoler hænger nu på bøjle i mit skab. Det er en ualmindelig faboulous følelse.

............og det er tilladt at ryste på hovedet af mig!

Kærlig hilsen Libbie

10 kommentarer:

  1. Du er Libbie, og det er lige præcis derfor, vi er så mange, der følger din blog. :-) Mon ikke, de fleste af os har perioder, hvor vi "går i sort"? Jeg synes, det lyder skønt med jeres tur til Videbæk og dit "wake up call". :-)
    Jeg har ikke selv til at sy før om en måneds tid, men du inspirerer mig alligevel. :-)

    SvarSlet
  2. dejligt med sådan en følelse og weekend <3

    SvarSlet
  3. Fantastisk! Og jeg har det ligesom dig:-) Jeg glæder mig til at se alle seks kjoler. Sikke produktiv du har været!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Jeg elsker dig bare og ved præcis, hvordan du har det.

    SvarSlet
  5. Sådan! Man skal simpelthen gå i det, der føles rigtigt, og ikke hvad man tror at andre synes er pænt. Det var et godt wake up-call. Hav en dejlig farverig dag :)

    SvarSlet
  6. Libbie elsker dine kjoler, men husk på vi kan lide dig uanset farverige kjoler eller ej :-)

    SvarSlet
  7. Nu kan du genkendes igen.. :-) dejligt med sådan en weekend.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Elsker dit smittende humør - og hvorfor skjule den energi i sort? ;o). Tak for sidst!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)