mandag den 27. april 2015

15 uger senere



Mit lille patchwork projekt i Liberty rester, som jeg startede på for 15 uger siden, er nu færdigt!

Det er blevet til en rund pude med en diameter på 48cm, bagsiden er en gammelrosa dug med struktur, som jeg havde liggende i gemmerne.





Det har givet mig blod på tanden, så jeg har hentet campingbordet ind i stuen og gravede mit evighedsprojekt frem fra kælderen. Nu kan jeg gå til og fra det, som jeg lyster og har tid til, hvilket fungerer allerbedst for mig.



Jeg er slet ikke træt af alle de smukke gule gamle retro stoffer, og tænker stadig på alle de søde kvinder, der i tidens løb har sendt mig rester til tæppet.

7 kommentarer:

  1. Hvor er puden fin og skøn. Dejligt med evighedsprojekter, så længe evigheden kommer tættere og tættere på mål ;-)

    SvarSlet
  2. smukt og dejligt håndarbejde :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! :-D så lækker en farvesammensætning og elsker det sorte blikfang :-)

    SvarSlet
  4. Reeeeeespekt, Bine-dame :) Godt gået - det er en vidunderlig smuk pude, du har fået lavet der :)

    Og dejligt at evighedsprojektet nu er mere tilnærmeligt, når der lige er et øjeblik eller to... Det er nogle sindsygt flotte gule retro-stoffer. Forstår godt at du aldrig bliver træt af dem! KH Lilly

    SvarSlet
  5. Fina projekt båda två! Det är kul att studera sådana där projekt som kudden tycker jag, att liksom upptäcka hur mönstret är uppbyggt. Och det gula täcket kommer verkligen att bli suveränt fint! Har du någon plan om hur stort det ska bli, eller kör du bara på tills tygerna tar slut? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Tæppet bliver som et vattæppe størrelse, giver det mening?

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)