tirsdag den 3. marts 2015

What I will wear this spring


Jeg bemærkede her i weekenden, at jordbunden pipler af små grønne skud og der er nye små fine knopper på træerne. Spring is in the air! Det er simpelthen bare super duber fantastisk, synes I ikke også det...

Næsten hele weekenden blev brugt på rengøring og oprydning. Sådan et flip får jeg hvert år, når fuglene begynder at synge og solen luner lidt mere end den gjorde i januar måned. Kald det forårsrengøring, men der sker et eller andet. Ingen nullermænd blev overset og traileren blev læsset til med overflødig pap, gamle æsker og tøj vi havde i overskud og ikke skulle gemmes hen længere.

Gad vide om ungerne får brug for Deres skibukser mere i år...! I hope not

Fawn dressEsprit / Snøresko i lak-look

Fawn Dress 690,00kr // Snøre sko i lak-look 599,00kr
 
 
Weekenden startede også godt ud, for endelig kom "min" Fawn Dress fra Black Swan i hus, det var ellers lige ved at gå galt, fordi den lynhurtigt blev udsolgt i min størrelse, men en virkelig sød konsulent kunne heldigvis hjælpe mig!
 
Nu overvejer jeg så endnu en gang, om det er i år jeg skal vove pelsen og hoppe i et par hippe snøre sko, som dem jeg har fundet hos www.esprit.dk
 
De er set før, I know, men jeg er ikke altid den første til at hoppe med på moden! Synes dog de nemt ku være med til at gøre kjolen mere dagligdags.

Har I også fået forårs-fornemmelser...?

1 kommentar:

  1. Det er en virkelig fin kjole, og jeg syntes du skal springe ud i foråret med lak skoene på, de er rigtig søde. Jeg går også og nyder at foråret er ved at slå igennem, glæder mig til at få ryddet op ude i haven og få kørt at rod væk. Du må have en rigtig dejlig solskindsdag.
    Kærlig hilsen Heidi

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)