onsdag den 25. marts 2015

Spring Time



Imens foråret kommer snigende sammen med en helvedes masse energi(!) Hvor er det fantastisk, så danser jeg til Kygo - Firestone ft. Conrad DEN ER SÅ GO´ - og drømmer om lækre lækre ting. Gør I også tit det? ......drømmer....? Min mor har altid sagt, at man altid har lov til at drømme.

SKULDERTASKE I SKIND MED FRYNSER

Skuldertaske fra Zara 999,00kr (gulp! det er altså mange penge) men er ret vild med frynserne!

Vagabond FimiTamaris Modestøvle

Vagabond ballerina 600kr // Tamaris støvle nedsat til 539kr!!

Begge sko kan købe her og umiddelbart, så er det vel mest ballerinaer vi skal kigge efter på denne årstid.

Faylinn jersey dress fra Black Swan til 790kr, kvaliteten er i top og pasform virkelig lækker!

...og til alle Jer der var så søde, at kommentere på mit forrige indlæg - TAK!! Hvor er I søde.
Der var endda en mor nede i børnehaven, som råbte til mig: "Jeg læser også med!"
Det er da for fedt, at I hænger ved uanset hvad jeg gør. Knus til Jer alle

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker at drømme :) nogen ting er opnåelige mens andre måske knap så opnåelige, men drømmer gør jeg alligevel ;)

    SvarSlet
  2. I skal prøve aftensang kl. 17 i Sct. Paul katedralen. Det er gratis, ellers koster det at komme ind, en enestående og unik oplevelse, at sidde i en af verdens smukkeste katedraler, når drenge og mandskontoret synger... Det er så hårene rejser sig.... London er vores by, og vi skal afsted til efteråret for 3. Gang igen. Rigtig go tur... Og keep on dreaming, and the good Work. :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)