tirsdag den 24. marts 2015

Hvad tæller mest....?



Jeg er gået lidt i stå herinde, tænker om der overhovedet er nogen der læser med?!

Jeg fortrænger bevidst tanken om, at jeg har tabt nogen læsere i svinget, fordi jeg ikke bombarderer Jer med kreative indlæg. Det sker bare ikke lige nu. På det punkt er jeg gået i stå...

Anna spurgte mig endda i går aftes, henslængt på den ene sofa: "....mor syer du i grunden slet ikke kjoler mere?"

Til det måtte jeg svare, at nej lige nu er lysten der ikke til det. Hvilket jo også er ok, man skal gøre det man har allermest lyst til. Jeg læser, jeg bruger min tid i køkkenet på at lave god mad fra bunden, jeg har sat mig målet om, at motionere på en eller anden måde hver dag, jeg rydder op og sorterer sådan helt i bund i alle husets hjørner og gemmer. Det gør godt! Kald det simple living.

Lige om lidt rejser vi til London, og vi glæder os rigtig meget!
Det bliver så skønt med en familietur, og da jeg aldrig har været i storbyen før, er mine forventninger høje. Alle siger, at London er den fedeste by. Vi skal bo centralt - på sightseeing, shoppe, hygge, spise god mad, nyde hinanden og tage gode billeder med øjnene, som kan lagres i mange år på nethinden.

På søndag skal vi planlægge turen, måske du har et par gode tip til, hvad der er værd at bruge tid på derovre? Tower af London, Madame Tussauds og Camden Lock Market er noget af det, jeg gerne vil opleve.

....og så lige dagens pop question(!) Virker Jeres link-halløj når I modtager daily feed from bloglovin i indbakken....? Når jeg klikker på et indlæg, kommer der bare en sort prik frem og jeg skal derfor manuelt ind på google og søge hver og én blog frem....hmmprf det er bøvlet!!

18 kommentarer:

  1. Tror alle bloggere oplever det i perioder. Jeg er heller ikke for god - og slet ikke til at få læst andres blogs eller kommenteret. Hverdagen kommer tit i vejen for det jeg gerne vil nå :)
    God ferie - så vil vi se frem til billeder når i kommer hjem.

    SvarSlet
  2. Kære Libbie. Natural History Museum er et must, når man er i London med børn. Gratis adgang, store dinosauer og masser at se på.

    SvarSlet
  3. Jeg følger stadig med - man kan jo heller ikke blive ved med at sy, så helt fin med en pause;-) Jeg synes også det er dejligt med dine boganmeldelser. For mig behøver det ikke kun at være kreativt - så længe man stadig kan "mærke" dig, så synes jeg helt sikkert det er som det skal være. Rigtig god tur - jeg var selv i London for mange år siden - ikke så mange tips og tricks her fra, da jeg tilbragte laaaaaaaaaang tid på 3 forskellige politistationer, da jeg blev overfaldet (og bestjålet) kort tid efter vi kom derover (vi boede i et dårligt område, så bare rolig:-)).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Jeg læser stadig med. Jeg elsker dine kreative indlæg og glæder mig til du får lyst til at lave dem igen, men jeg holder ikke op med at læse med, fordi noget andet fylder i dit liv...
    LONDON, mit andet hjem- jeg er så misundelig. Med jeres størrelses børn ville jeg en sen eftermiddag tage til covern garden - der er tit gratis gøgl og ballade og skønne torvehaller med dejlig street food. Et af mine ynglingssteder - ud over Campden...
    God tur.
    Stine

    SvarSlet
  5. Jeg følger dig skam stadig og vil altid gøre det uanset om du så syr kjoler eller ej, så vil du altid være en af de faste blogs, jeg vil blive ved med at følge.

    Men ja jeg tror desværre at mange er gået over til IG, jegmærkee det i hvertfald også selv på min blog.

    Rigtig god tur til London

    SvarSlet
  6. Det er helt legitimt at holde en lille pause - jeg har selv haft brug for lidt stilhed på bloggen i marts måned og jeg synes grundlæggende det er bedst at vente med at blogge til man har noget at komme "ud" med. De der indlæg den sjæl kan mærkes! Og god tur til London! :)

    SvarSlet
  7. Jeg følger også stadig med. :-) det er ikke mængden af indlæg der skræmmer mig væk eller lokker mig.. Mere indholdet.. jeg tror at vi alle har perioder med mere eller mindre lyst til syning .. Og andet kreativt .. Lyder spændende med alt det motion og oprydning .. Gid jeg kunne tage mig sammen.. Især til motionen

    SvarSlet
  8. Selvom jeg primært læser blogs for at få et kreativt indput, så læser jeg ofte dine indlæg selvom de ikke handler om syning eller andet krea-agtigt.
    Jeg oplever selv, at kommentarerne er blevet færre, specielt efter IG har indtaget landet. Personligt er jeg ikke selv på IG, måske derfor læser jeg stadig blogs.
    Jeg har en app til Bloglovin på min iPhone og den app virker ganske fint. Ved ikke om det var det du helt mente.
    Tak for gode indlæg også selvom de ikke altid handler om syning :-)
    Kram fra Christina

    SvarSlet
  9. Jah jeg læser også med! Det er så hyggeligt med de andre indlæg udover de kreative - det giver en rigtig god helhedsfornemmelse af dig og dine og den nuance kan jeg nu godt lide i en blog :D
    Jeg er dog desværre lidt dårlig til at lægge en kommentar - mest fordi jeg ofte læser med fra telefonen og der ser de fleste kommentar-felter bare umulige ud og er trælse at operere i... Jeg arbejder på sagen! :D

    SvarSlet
  10. Looooooooove London. Det er bare en yndlingsby. Tag gerne ud i Notting Hill, så hyggeligt. Der er marked ved Themsen onsdag og lørdag morgen. Drik kaffe. Nyd hinanden. Smil og lev:-)

    Jeg læser altid blogs vil www.bloglovin.com -så får ikke mailen...
    Kram

    SvarSlet
  11. Kender det alt for godt - ind imellem kommer livet i vejen for bloggeriet og sådan skal det s.. være. Rigtig god tur til London - selv skal vi snart til Berlin og jeg glæder mig som et lille barn til at nyde byen sammen med min skønne familie.

    SvarSlet
  12. Jeg følger stadig med :-) Der skal også være plads til andet end indlæg. Når der så er indlæg er det jo bare dejligt :-)

    SvarSlet
  13. Jeg er her endnu :)
    Min kreativitet er også svingene, sådan er det jo for alle. Ind i mellem sprøjter man det ene kreative projekt ud efter det andet og andre gange synes man ikke man laver noget.
    Men det gør du jo: Du laver lækker mad, læser bøger og kommer i form. Lige nu er det her din lyst og energi ligger og hvis du skulle mangle en kjole så er jeg sikker på at du nok skulle få den lavet, hvis ikke der lige er en i skabet der kan bruges :)

    Kh. Linette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor har du ret Linette, det er bare sjovt at jeg ikke kan DET HELE hele tiden. Jeg lever sådan lidt i "tids-lommer" hvor jeg helligere mig forskellige ting. Nu er det åbenbagt wellness og motion, men det er nu heller ikke så ringe endda.

      Slet
  14. Det der tæller mest, er det hvor hjertets sommerfugle blafre med solvarm glæde og øjnene smiler <3

    SvarSlet
  15. Selvom du ikke får syet og vist kjoler, så inspirerer du altså stadig mig med dine tanker og ideer.

    SvarSlet
  16. Jeg kender det kun alt for godt. Nogen gange strikker jeg, nogen gange hækler jeg, til tider syr jeg og som oftest læser jeg. Det er skønt at have mange talenter. Nogen gange er det også skønt ikke at lave noget.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)