torsdag den 5. februar 2015

På besøg hos Black Swan

 
Onsdag den 21. januar var jeg til Release Party hos Black Swan Fashion i Deres hovedkontor i Kolding. Det var en ret sjov oplevelse, at stå der sammen med nogen unge mode bloggere fra Århus. Mig selv, ja jeg kom ind under kategorien Mom Blogger.... og det er vel egentlig også det jeg er! Med hensyn til mode går jeg ihvertfald 100% ind for, at styles skal være både comfi og praktisk, når man som mig manøvrer sig rundt fra skole til børnehaven, arbejde og står ved kødgryderne!
 
Men sjovt nok havde jeg indtryk af, at de unge piger fra Århus ikke kendte til mærket og ej heller begrebet Home Party, hvilket for mig er et ret kendt fænomen. Jeg er ofte inviteret til diverse Home Party´s med alskens ting lige fra tøj til køkken plastik, cremer og wrap. Jeg synes, det er hyggeligt at mødes på den måde, sludre med veninder eller kvinder man normalt ikke er sammen med, samtidig med at man kan shoppe.
 

Janne og Sabine, som er grundlæggere af Black Swan Fashion og dem der designer tøjet, viste os den nye forårs kollektion. Der er rigtig mange fine styles og mange som faldt i min smag. Klassiske items som nemt kan kombineres med min egen garderobe.
 
Jeg ankom naturligvis i eget design, og fik mig også en snak med Sabine og Janne om tankerne bag Deres kollektioner. De arbejder ud fra, at Deres 2 årlige kollektioner skal være minimalistiske med et twist. Sammen fortolker de tidens trends ned til lige præcis de favoritstyles, som de selv ønsker at have i Deres egen garderobe. Ydermere siger de at "Hvert design er lavet med fokus på pasform – man skal elske at gå i tøjet og kunne style det, så det kan bruges til alle anledninger, både når man henter børn i børnehaven, og når man er på vej til fest med veninderne." 
 





 
 Jeg faldt rimelig hurtigt for den sorte quiltede cardigan, som har kimono snit. Tænker, at den kunne være super lækker nu her og lidt som en lun jakke til forår/sommer. Kjolen, som Sabine havde på (se billede 2) er jeg også helt vild med! Den har et lidt kasseformet snit med sød binde detalje i nakken. Stoffet virker tungt og er virkelig lækkert.
 
Heldigvis afholder jeg Home Party på søndag og der er nu 8 veninder der har sagt ja tak til min invitation. Fedt. Jeg glæder mig til at få fingrene i tøjet igen og prøve de enkelte styles foran spejlet.
 
Har du mod på selv at holde et Home party med én af Deres dygtige konsulenter, så find hende der er i dit nærområde lige her
 
Kollektionen sælges online fra den 25. februar i webshoppen
 
 
Beklager at tøjet ser blåt ud. Det er sort as in Black Swan,
men lyset på loftet var ikke gode venner med mit kamera....

1 kommentar:

  1. Lækkert med sådan en arrangement - kun for mor! Men jeg tror faktisk jeg er mest vild med din egen kreation! :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)